Powered By Blogger

2010 m. spalio 17 d.

Sekmadienio pietūs

Rudenėlis ir pas mus, nors ne šalta, nelija, bet nesinori kišti nosės iš namų. Kadangi namuose turime naują šeimos narį - kompiuterį, tai prie jo prilipę mes visi trys, o labiausiai mažasis, spaudo ten kur tik mato kokia švieselę. Na ir man nebėra vietos, na ir gerai, palieku savo vyrus žaisti, o pati užsidedu savo mylimą prijuostę ir kvepinu namus čiobreliais.
Verčiu vieną dar negaminto patiekalo puslapį iš puikios "Beatos virtuvės" knygos ir stebinu savo šeimą. o kas svarbiausis pačia save puikiais pietumis. Pasirodo moku ir aš gaminti!
 Šį kartą gaminau keturiems saviems, bet kas puikiausia, kad viską suvalgėm, o kaip man tai patinka!

Kukurūzų ir lašišos sriuba

Sriubytė gavosi nepakartojamo skonio, kaip kokiam geriausiam restorane bučiau valgiusi, vienas minusas, gaminti ją man šiek tiek reikėjo laiko, nes lašiša pirkau dar nedarinėtą ir kukurūzų burbuoles šviešias. Taigi Darius nelabai turėjo kantrybės jos laukti, bet kai namuose yra ir tėtis, kuris jį užimė kol gaminau, viskas buvo paprasta. Pagalvojau, kad  ištiesų maisto gaminimas relaksuoja, tik man niekas neturi trugdyti.
Taigi štai ir mano skanioji sriuba.

Labai gerai kad turėjau šaldytų krapų, nes čia tokių sunku gauti, galiu rasti rusų parduotuvėj džiovintų, bet šviežūs yra daug  daug geriau. Produktai kuriuos naudojau:
  • Bulvė
  • Svogūnas
  • Salieras
  • Sviestas
  • Rūkytų lašinukų
  • Kukurūzų burbuolės
  • Lašiša
  • Čiobrelis
  • Daržovių sultinys
  • Druska, pipirai
  • Krapai

Ši sriuba labai būtų gerai vakarienei, nes jos užvalgiusi, jau jautiesi gerai sotus, bet mano pietūs be antro patiekalo netikri pietūs, taigi dar gavosi labai geras ir antras, tačiau visai ne pagal originalų receptą, nes neradau tinkamų prieskonių. Sunkus reikalas čia su prieskoniais, reiks lietuvoj paieškoti sėklų parduotuvėse. tada busiu rami ir turtinga prieskoniais. Nors jau virtuvėj ant palangės pakankamai turiu, bet niekada nėra per daug, tuo pačiu geras būdas susipažinti su naujais, kurių tikrai nenaudojau ir nežinojau kaip atrodo.
Reikės internete vieną dieną  paskirti prieskonių įvairovei.

Taigi pasigavau parduotuvėj karosiuką (orata) baltą žuvelę iš tirėno jūros. Kol aš ją nudarinėjau šiek tiek irgi užtruko, taigi dar viena krizė mano vyrams, kurie nuo kvapų  namuose jau varvino seiles. Kai turėjau jau pasiruošusi apdorotas daržoves, beliko viską tik pakepinti ir pašauti į orkaitę.

Orata su daržvėmis

Lengvas labai patiekaliukas, jo vieno nelabai šeimynai užtektų, nes kaip sako mano tėtis "ant vieno danties", bet skonis tiesiog  nuostabus. Dar karta Ačiū Beatai!
Produktai:
  • Baltos jūrinės žuvies
  • Svogūnas
  • Morkos
  • Raudona paprika
  • Obuolys
  • Imbiero milteliai
  • Kuminas
  • Kalendra
  • Petražolės
  • Česnakas
  • Druska, pipirai
  • Aliejus kepimui

Atrodo nieko sudėtingo, tačiau kai neturi prieskonių, kurie turėtų derėti, nežinau ką prarandu, tačiau ir mano rezultatas geras gavosi. Gailo nespejau padaryti nuotraukytės, nes alkis padarė savo. Sulindo, kaip uoga.
Na o pabaigai, iki pilno pasitenkinimo tikrų uogų pavlovą pagaminau.
Nieko labai sudėtingo, gerai tai, kad iš vakaro išsikepiau kiaušinio baltymų ir cukraus plakinį, kuris dar kitais morengas vadinasi. Niami, niami!

Pavlova
  • Kiaušinio baltymai
  • Cukrus
  • Krakmolas
  • Citrinų rugšties
  • Grietinėlės
  • Miško uogų
O gavosi va štai kaip:
Taigi pirma išsikepus morengą, belieka tik išplakti grietinėlę ir ant viršas užpilti uogų. Patartina tą desertą suvalgyti iš karto, nes grietinėlė skysta, ir skonis jau nebetas.
Šiandien esame skaniai pavalgę, bet nepersivalgę, svarbiausia laimingi.