Powered By Blogger

2010 m. spalio 21 d.

Rošiuosi kalėdoms

Kalėdos - šeimos susibūrimo metas, gal ir todėl man jos ir patinka, nes per šventes beveik visada susitinka mūsų šeima.
Dažniausiai jos būdavo lietuvoje, vieną kartą vokietijoje, na o šiais metais italijoje. Savo šeimą vadinu didžiąja prasme, tėvai, sesė ir brolis, na ir žinoma mano nauja šeima vyras ir sūnus.
Kai atvykau gyventi į Italiją, ne iš karto man ji tapo namais, po kelių metelių galiu pasakyti, kad man gera čia.

Pradėjau galvoti, nuo ko reikia planuoti kalėdas, vyras sako, kad aš anksti pradedu galvoti, bet manau, tai normalu. Planuoti dovanėles, namų dekoracijas, vaišes, kai šventės namuose turi daug apie ką pamastyt, o aš noriu, kad jos nebūti vien tik pasisedėjimai prie stalo.
 Vienas iš sunkiausių bent jau man dalykų yra dovanėlės, didelės ar mažos bet jos turi būti iš visos širdies ir būtent tam asmeniui, kuriam ir norisi dovanoti.

Kodėl gi negali būti ir štai tokia dovanėlė

Kai ji paruošta iš visos širdies saldumynus mėgstančiam artiman žmogui.
Smagu stebinti, net ir mažais dalykėliais.