Powered By Blogger

2010 m. spalio 12 d.

Mūsų dveji metukai

Švęsti yra smagu, o ypač kai tas šventes suorganizuoja, kas nors kitas. Bet irgi neblogai daryti šventes ir stebinti kitus, kai už tai būni įvertintas.
Aš nesu didelė virėja ir nesėdžiu kasdien virtuvej, bet kai yra kokia nors proga, mielai pakepalioju kokių pyragų ar padarau savo šeimai vakarienę. Kai po vakarienės visi išeina patenkinti ir sako: Inga tu tik gamink, mums labai patinka kitoks maistas ir tavo improvizacijos.Man tai komplimentas, kuris įrodo, kad nėra taip blogai, kažkas valgo mano, gal būt lietuviškas sriubas, nors čia, Italijoj nelabai rasi kažką panašaus į barščius, rūgštynių sriubą ar grikius, ką aš labai mėgstu, ir ką labai pamilo mano šeima. Dar vienas geras dalykas,kad yra tokios, kaip rusų, ukrainiečių parduotuvės, ten galiu rasti varškės, kuri nieko panašaus neturi į itališką varškę. Taip pat lietuviškos juodos duonos,niam niam...grietinės ir dar kašką panašiai lietuviško.Todėl ir smagu gaminti ir parodyti, kad mūsų maistas irgi yra skanus, nors iš lietuvių girdžiu, kad lietuviška virtuvė yra sh..., nesutinku, dėl skonių negali ginčytis, jei vienam nepatinka cepelinai, negali sakyti, kad mes lietuviai nemokam gaminti skaniai.
Vakar buvo lygiai du metukai, kai mes susituokę, nežinojau, kuo  nustebinti savo vyrą, nes šią sukaktį, jau keturias dienas minim.Pirmą, ką aš galėjau, padariau didelę vakarinę savo didelei šeimai, didelė vakarienė todėl, kad su pirmu, antru ir desertu, o šeima didelė todėl, kad dar buvo mano uošviai ir svainis su drauge ir žinoma mes trys. Štai jau aštunta valanda, namai kvepia grybais ir bulvių koše,stalas kvepia vynu ir žvakėmis.
Ecco, štai ir jie, su dovanomis šeimai ir nuostaba veide.Neblogai čia martele prieš savo uošvius, viena laimė, kad iš tiesų mano uošviai yra nuostabūs žmonės, kaip antri tėvai.
Taigi pasibaigė pirmasis patiekalas, maniškis pakartojo du kartus, kartočiau ir aš bet jau nebeliko, super taip nutaikyti, kad nereiktų kitai dienai palikti, o skonis tikrai fantastiškas.
Didelis ačiū Beatai, kuri išleido savo knygą (Beatos virtuvė) ir ten gali rasti tokių nesudėtingų, bet labai skanių patiekalų, pats tas tokiai namų šeimininkei kaip aš.
Antrasis patiekalas irgi iš tos knygos, jau nebeliks receptų, kurių nebūsiu dariusi.O desertas, gavosi nelaibai išvaizdus, bet labai skanus. Juk pasitaiko bjaurių, bet skanių? Galiu pasidalinti ir receptukais tik neturiu jokių nuotraukų padariusi, tai kai gaminsiu dar kartelį įkelsiu viską.
Vakarienė buvo skani, žmonės patys tie, reikėjo tik suplauti indus, o įprastai tokius darbus daro mano vyras, mes kaip jauna šeima, dar neturim indaplovės, todėl rankytes šlapina Jacopo.O aš baiginėju taurę vyno ir žiūriu į savo turtus, vienas delioja jogurto indelius vienas ant kito, o kitas pasiraitęs rankoves plauna indus. Pasaka..
Antrą dieną, man nieko nežinant, vyras išsitempia mane pasvaikšioti. Galvoju keistoka vakare eiti pasivaiščioti, o juolabiau, kad niekada taip nedarom, prieš vakarienę.Sako reikia pasikalbėti, ne namuose, gerai galvoju einam, bet reikia aprengti Dariuką, nes laukia vėsoka, ne, ne, mums reikia tik dviese. Darius pabus su Nonna (močiute).OK! Kažkodėl priėjome mano mėgstamiausią Follonica-oje restoraną ir ten jau laukė mūsų vakarienė.
Dabar galėsim pakalbėti...
O trečią dieną mano vyrelis  išsiveže į  Calidario termariumą.WOW kokia atgaila sielai ir kūnui, hidromasažai ir saunos, o tas nežemiškai žemiškas vandenėlis toks šiltas, kaip arbatėlė, nesinori išlipti. Lauke nebuvo per daug šilta, gal net apsiniaukę, bet 36 laipsnių vandeny gali ir gilią žiemą sėdėt, niekada neužšąla.Taigi pirma apšilom lauke įrengtam baseinėlyje, o po to nubėgom masažuotis, Kaifas, trūksta žodžių, o dar aplinka,tokia kvepianti atpalaiduoti, vandenėlis šiltas, burbuliuojantis,saunos kaitinančios ir varginančios.Taip po tryjų valandų Jacopo turėjo mane iš ten išnešti.
Namus pasiekiau jau miegojanti, nes dar užsukome jūros gėrybių pavalgyti, nes po tokio turškimosi vandeny praalkome. Namuose jau buvo vėlu, taip ir galvojau, kad kuo greičiau  Darius užmigtų. Darius užmigo, bet nežinau, nei kada nei kaip, nes viskuo pasirūpino Jacopo. Ačiū tau už viską!
Na ir mūsų vestuvių diena, pirmadienis,pati sunkiausia diena.
Jacopo darbe, mes namie su Darium klausom GUMMY BEAR dainelių, tai tęsiasi labai ilgai, nes nukrapštyti nuo televizoriaus vis darosi sunkiau, bet jau gana.
Einame į žmones, taip darome beveik kasdien, tik mūsų užsibuvimo laiką sutrumpino lietus, teko sukti galvą kaip šiandien dar kartelį pabūti smagiai namuose.
Darius užmigo po pietų, o aš imiausi vakarienės.Taip yra tikrai nekasdien, nes mes su dariumi pietus valgom pas uošvius, tik vakarienes kartais ruošiu aš.Tinginė, taip! Tris kartus per savaitę dar nubėgu iki sporto salės, tai kai grįštu, nebeturiu laiko prie puodų. Ačiū uošvei, kuri tuo metu pabūna su Dariumi, jei smagu, o man ramu, kad turiu laiko sau.
Taigi grįžta Jacopo iš darbo, jis galvoja, kad aš sportuoju, eina pas mamą, žaidžia su Dariumi labai laukia vakarienės.O aš rašau uošvei žinutę, kad jau vakarienė pauošta, tada ji siunčia jį namo. Namuose laukiu aš.Valio dar viena staigmena pavyko! Ir pano kepinys atrodė nuostabiai Ti amo ! Aš tave myliu!

Žodžiu keturios dienos švęsti buvo nuostabu, dabar artėjanti šventė mano gimtadienis.